Inframadrass Leverans

leveransinfo

Hejsan igen!

Senaste information från vår leverantör är att produkten ska 100% komma in under Juni månad.
Alla behåller sin plats i kön och den skickas ut direkt.

Vi uppskattar alla personers tålamod och förbeställningar baserat på leveransdatum en leverantör lovar är inget vi kommer hålla på med igen.

Med vänliga hälsningar,
Relaxo kundsupport

FAktura

Hejsan igen!

Vi förstår er fortsatta frustration angående försening av leverans, och ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

Om fakturan redan har skjutits fram av oss en gång så kan vi tyvärr inte skjuta fram den igen. Gör då såhär:

  1. Gå in i Klarna appen
  2. Frys/pausa fakturan
  3. Ange “försening av leverans” som anledning
  4. När produkten har levererats så betalar ni fakturan,

Ingen som har valt faktura ska behöva ligga ute med några pengar.
Vi uppskattar erat tålamod och ser väldigt mycket fram emot att kunna leverera denna produkt till er alla.

Med vänliga hälsningar,
Relaxo kundsupport

Leveransinformation

Hejsan bästa kunder!

Det har varit mycket fram och tillbaka angående leveranstider för produkten “Inframadrass med jade och turmalinstenar“.

Alla återförsäljare av denna produkt inväntar samma containerleverans.

Av vår leverantör har vi fått informationen:

“Leveransen är redan över 1 månad försenad och båten ligger i en hamn i
Hamburg som stoppats upp av Ryska fartyg som inte får tillträde till hamnen.
Jag tror att leveransen kommer in första eller andra veckan i juni”

Första eller andra veckan i maj var som ni vet den senaste informationen innan ovannämnda. Jag håller tummarna att det stämmer bättre den här gången. Det är som ni förstår svårt att göra något åt till följd av läget i världen. 

Men som nämnt ovan så väntar alla återförsäljare på just denna leverans. Så produkten kan inte levereras snabbare av någon annan så att säga.
Utöver det så kommer priset som erbjöds för ni som hann förbeställa inte erbjudas igen utan när produkten åter är i lager så kommer priset att justeras uppåt till följd av ökade kostnader. 

Vi har även avslutat möjligheten till förbeställning tills vidare så vi kan garantera leverans till alla som redan har beställt.

Vi ber er om fortsatt tålamod. Vid fortsatt tålamod kommer ni tillslut få en grym produkt till ett grymt pris.

Samtidigt så respekterar vi självklart om någon vill dra sig ur denna förbeställning.
Skicka då ett mail till support@relaxo.se.

Med vänliga hälsningar,

Relaxo

Vi använder cookies för att identifiera besökare till vår webbplats. Syftet är att med hjälp av fakta om hur många besökare vi har, vad de sökte på i en sökmotor innan de kom in på webbplatsen o.s.v. förbättra webbplatsen och dess budskap. Som enskild användare är du alltid anonym. Genom att besöka denna hemsida godkänner du detta.