Inframadrass Leverans

2022-07-08 Information

Leverans äntligen!

Äntligen kommer en positiv nyhet.

Produkten är i Sverige och kommer börja levereras nästa veckan.
Kundlista är skickad till leverantören och utskick kommer påbörjas nästa vecka.

Tack för allas tålasmod!

2022-06-27 Information

Tack för allas tålamod!

Senaste uppdateringen på IR madrassen: Börjar såklart bli lite tjatigt men tyvärr så drar de ut på tiden.

Vi är både frustrerade och irriterande då de är många både leverantörer som oss och konsumenter som dig 😞 som drabbas med förseningar men även leverantören som just nu gör allt för att påskynda detta.

Såklart så skulle ni fått Mail om detta tidigare och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Jag och min support har blandat ihop och trodde att detta redan var gjort.

Jag Har för ett tag sedan fått uppdatering av TrendRehab i Sverige AB som är de som står för denna produkten liksom många av våra andra produkter. – Leveransen störs av kriget då denna leverans går via sundet för omlastning Men den ”bör”kommer i/ slutet på juli.

Trendrehab har haft stora problem med just denna leverans. Normalt brukar det inte vara något som helst problem. Ingen hade räknat med att det skulle bli ett krig och normalt får frakten den snabbaste vägen . Nu har de blivit precis tvärtom.

Trendrehab är såklart mycket ledsna för det som nu inträffar Framöver kommer alla deras frakter gå via Göteborg för att i framtiden slippa dessa förseningar. Du kommer att få en fantastisk produkt när den väl kommer. Har du fått svar på din fråga. CEO Peter

leveransinfo

Hejsan igen!

Senaste information från vår leverantör är att produkten ska 100% komma in under Juni månad.
Alla behåller sin plats i kön och den skickas ut direkt.

Vi uppskattar alla personers tålamod och förbeställningar baserat på leveransdatum en leverantör lovar är inget vi kommer hålla på med igen.

Med vänliga hälsningar,
Relaxo kundsupport

FAktura

Hejsan igen!

Vi förstår er fortsatta frustration angående försening av leverans, och ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

Om fakturan redan har skjutits fram av oss en gång så kan vi tyvärr inte skjuta fram den igen. Gör då såhär:

  1. Gå in i Klarna appen
  2. Frys/pausa fakturan
  3. Ange “försening av leverans” som anledning
  4. När produkten har levererats så betalar ni fakturan,

Ingen som har valt faktura ska behöva ligga ute med några pengar.
Vi uppskattar erat tålamod och ser väldigt mycket fram emot att kunna leverera denna produkt till er alla.

Med vänliga hälsningar,
Relaxo kundsupport

Leveransinformation

Hejsan bästa kunder!

Det har varit mycket fram och tillbaka angående leveranstider för produkten “Inframadrass med jade och turmalinstenar“.

Alla återförsäljare av denna produkt inväntar samma containerleverans.

Av vår leverantör har vi fått informationen:

“Leveransen är redan över 1 månad försenad och båten ligger i en hamn i
Hamburg som stoppats upp av Ryska fartyg som inte får tillträde till hamnen.
Jag tror att leveransen kommer in första eller andra veckan i juni”

Första eller andra veckan i maj var som ni vet den senaste informationen innan ovannämnda. Jag håller tummarna att det stämmer bättre den här gången. Det är som ni förstår svårt att göra något åt till följd av läget i världen. 

Men som nämnt ovan så väntar alla återförsäljare på just denna leverans. Så produkten kan inte levereras snabbare av någon annan så att säga.
Utöver det så kommer priset som erbjöds för ni som hann förbeställa inte erbjudas igen utan när produkten åter är i lager så kommer priset att justeras uppåt till följd av ökade kostnader. 

Vi har även avslutat möjligheten till förbeställning tills vidare så vi kan garantera leverans till alla som redan har beställt.

Vi ber er om fortsatt tålamod. Vid fortsatt tålamod kommer ni tillslut få en grym produkt till ett grymt pris.

Samtidigt så respekterar vi självklart om någon vill dra sig ur denna förbeställning.
Skicka då ett mail till support@relaxo.se.

Med vänliga hälsningar,

Relaxo